1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219
Kérdés:
HP620 LAPTOPOM VAN,SZERTNÉM, HOGY AZ INTERNETET GYORSABB LEGYEN,PROCESSZORT ÉS MEMORIA MÉRETÉT KELL NÖVELNEM?
5679
Válasz:
Tisztelt Uram!
Az internet nem lesz láthatóan gyorsabb jobb gép esetén, csak ha a szolgáltatójánál nagyobb csomagot kér.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdvözlöm!
Van egy Dell latitude d 600-asom. A windows mindig fáraszt egy új hibaüzenettel,hogy teljesítményimpulzus van a hubon,és hogy válasszam le róla az eszközt.De hát csak ez a két usb csati van!És ezek kellenek.
Nincs rá valami gyógymód? Ha nem csatlakoztatok rá eszközt vagy netet akkor is kiírja,de néha abbahagyja.
Kérem segítségét, és előre is hálásan köszönöm.Zoltán.
5678
Válasz:
Tisztelt Uram!
Sajnos akkor a HUB nagy valószínűség szerint zárlatos. Ahhoz, hogy ezt megerősíthessük, be kéne hozni, hogy bevizsgálhassuk a gépet, ami nálunk teljes mértékben INGYENES!
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Sziasztok. Packard bell f4036 bv 011 hg típusú laptopommal van egy kis gondom. Nem kapcsol be sehogy, nem is érzékel töltést. Töltő végénél a zöld lámpa jelzi, hogy működik gépnél a töltésjelző semmit. Aksi ugyan ilyen típuson kipróbálva működik azzal nincs gond. Win 7 van rajt. Szerintetek mi lehet a baj? Köszi előre is. üdv József
5677
Válasz:
Szia!
Ha jól értelmezem a töltő és az akkumulátor is jó, így csak a gép vezérlésével lehet probléma, melynek forrása az alaplapon található. Ennek javítása házilag nem lehetséges, csak szakemberrel, illetve speciális eszközökkel. Azt javasolnám, hogy egy INGYENES bevizsgálásra hozd be hozzánk gépedet, 72 órán belül megnézzük, melyet követően adunk egy részletes árajánlatot.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mi baja lehet a notebookomnak. Tegnap működés közben egy csík jelent meg a kijelzőn, amely alatt kicsit más színtartományban remeg a kép. Azonnal megnéztem a hűtést és a hardvereket, de minden tökéletesen működik. Samsung RV-510-m van, 3 hónapja kaptam ajándékba, eddig minden jól fukcionált, semmi jele nem volt annak, hogy lesz 1 ilyen meghibásodás. Most sem ír ki hibaüzenetet.
előre is köszönöm a segítségetek
Andris
5676
Válasz:
Szia!
Ez LCD panel, vagy szalagkábel hiba. Viszont ahhoz, hogy biztosra is mondhassunk bármit, muszáj látnunk a gépet. Ha tudod, hozd be hozzánk, a bevizsgálás díjtalan!
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Acer aspire laptopom van. Mar egy ideje villog a kijelzoje. Van amikor nem, de a legtobbszor vibral. Az egerrel tudok mozogni es ha ugyesen belovom a celikont akkor ra is tudok kattintani. Tehat minden mukodik csak az eros es suru vibralas miatt nem latom normalisan a kijelzot. Mi lehet ennek az oka?
5675
Válasz:
Kedves Hölgyem!
Sajnos kijelző probléma, vagy szalagkábel lehet. Mindenféleképp cserére szorul valamelyik termék. Hogy biztosra mondhassuk, muszáj látnunk a gépet. A bevizsgálás nálunk teljesen INGYENES, és 72 óra maximum, melyet követően adunk egy árajánlatot.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Hello!Van 1 Amilo Pi2540-es laptopom,amin a kijelző 1 ideje rózsaszínben pompázik..Ha megmozgatom a kijelzőt néha visszajön a jó szin,de pár napja már ez sem használ.Tudnátok segiteni,hogy vajon mi lehet a hiba?Mivel szervizben dolgozom én is,azt mondják a kollégáim,hogy kábel hiba lehet,de én biztosra szeretnék menni és ide nem tudom behozni megnézetni..Köszönöm!
5674
Válasz:
Szia!
Hol dolgozol? :)
Amúgy fénycső probléma lesz. Vagy azt, vagy a kijelzőt kell cserélni. Ha gondolod hozd be hozzánk!
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Újra lett telepítve Windows 7 Ultimate-tel a Dell Inspiron N5110 gépem, és azóta nem ismeri fel a Wifit, pedig az összes driver helyesen lett telepítve rá. Mit csináljak, hogy jó legyen?
Nagyon megköszönném, ha mielőbb választ kapnék a problámámra.
Köszönettel: Esső Judit
5673
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
Amennyiben megfelelő, op.rendszer által is támogatott driver lett feltelepítve, úgy lehetséges, hogy az eszközkezelőben a beállításoknál kell valamit átállítani. Mivel innen a távolból nem látjuk a gépet, így sajnos többet az ügy érdekében nem tudunk tenni. Ha be tudná hozni, ingyenesen bevizsgáljuk!
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
ACER ASPIRE 5315-HÖZ SZERETNÉK ÚTMUTATÓT TALÁLNI A NETEN JÓ LENNE MAGYARUL, BILLENTYŰZET ÉRDEKELNE. ÉS HOGYAN LEHET KIKAPCSOLNI RAJTA A CAPS LOCK FUNKCIÓT?:) ELŐRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLSZT.
5672
Válasz:
Tisztelt Uram!
Amennyiben az ACER oldaláról nem letölteni magyar nyelvű "füzetet", úgy nem is lesz elérhető sehol, hacsak egy felhasználó nem scannelte be és töltötte fel valahova a netre, amiről nekünk nincs tudomásunk.
A caps lock billentyűzet lenyomásával lehet kikapcsolni a módot, valamint újra megnyomásával kikapcsolni. Magát a billentyűzetet letiltani nem lehet.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdvözletem! Nemrég vásároltam egy DELL Lattitude c610 tipusú notebookot, ramok nélkül. Tettem bele 2db 64-es ramot, de nem kapcsolt be, a bekapcsoló gomb lenyomása után felvillant a billentyűzet feletti 3 led, majd a középső led kb. 5x villan, ezután "kikapcsol". Úgy gondoltam , rossz a két ram, ezért vásároltam egy 256-os ramot, de azzal is ugyan ez a szituáció. Lenne-e erre a problémára valami megoldás? Előre is köszönöm! Üdvözlettel: Pesti Tamás
5671
Válasz:
Tisztelt uram!
Lehetséges, hogy maguk a memóriák kevesek a működéshez, érdemesebb lenne minimum 1GB -al próbálkozni. Ha az után is fenn áll a probléma, akkor vezérlési hiba lehetséges, ahhoz viszont szakember is látni kell a gépet. Nálunk a bevizsgálás INGYENES így ha gondolja, hozza be hozzánk a gépét.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdvözlet!Van egy asus k50IN laptopom,megoldható lenne-e egy erősebb processzorra váltás?Ha igen,körülbelül mennyibe kerülne?(Intel Core i5 /i3-ra gondoltam)
jelenlegi processzor:INTEL Pentium Dual-Core T4200
Chipset:nVIDIA MCP75L
előre is köszönöm.
5670
Válasz:
Tisztelt Uram!
Amennyiben lehetséges a bővítés, valamint van raktáron belevaló processzor, azonnal kicseréljük Önnek. Ha nincs, igény esetén rendelni tudunk.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdv! Van egy amillo pro 2030 noti tul melegszik a procija és lefagy a gép mi lehet a probléma a hűtése ki lett pucolva de nincs változás.
5669
Válasz:
Tisztelt Uram!
Sajnos egy sűrített levegős kifújás nem feltétlen oldja meg a problémát, mert a hővezető pasztától kezdve, a hibás alkatrészig bármi miatt melegedhet továbbra is a laptop. Amennyiben lehetősége van rá, hozza be hozzánk gépét, hogy ingyenesen megvizsgálhassuk.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Tisztelt Szakemberek!ű
Letört a Fujitsu Siemens Espirimo 5535-ös gépem műanyag házából egy kicsi, ezért szerezni akarok egyet.Találtam viszont V555 komplett házat.Ez is jó a 5535-re.
Válaszát előre is köszönöm
Szegedi György
5668
Válasz:
Tisztelt Uram!
Jelenleg van raktáron nálunk az Ön gépének típusával megegyező kasztni. Várjuk Ön nyitva tartási időben, amennyiben meg kívánja vásárolni.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Jónapot! azt szeretném kérdezni hogy a Laptotom az írja hogy "Probléma van a teleppel, javasolt a telepcsere" mi a teendő?
5667
Válasz:
Tisztelt Uram!
Ez akkumulátor cserét jelent. Ha megírja az info@notik.hu e-mail címre, hogy pontosan milyen laptopja van (típus, márka, szériaszám), akkor megnézzük, tudunk-e, és ha igen, mennyiért rendelni Önnek akkumulátort.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
jó napot Kívánok! Van egy "7mini" notebookom.Nem kapcsol be egyáltalán. Vettem hozzá egy power nevű univerzális töltőt.Vannak rajta led kijelzők.Ahogy bedugtuk, egyből bekapcsolt a gép.Kb. 1óra elteltével már nem világított a kijelző és a gép elsötétedett.olyan mintha nem kapna áramot.Lehetséges ez egy uj töltőnél? Köszönöm a válaszukat.üdv.
5666
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
Sajnos az univerzális töltők inkább kárt okoznak, mint hasznot. Lehetséges, hogy a tápvezérléssel van gond, vagy a tápcsatlakozóval. Amennyiben van rá módja és lehetősége, hozza be hozzánk laptopját, hogy pontos diagnózist adhassunk Önnek. Ez 100%-ig díjmentes, még akkor is, ha javítás szükséges és nem kéri azt.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Tiszteletem!
Van egy HP Pavilon DV5 1020EH laptopom aminek nem működik a belső egere. Megnézettem és a szalagkábellel voltak gondok, de a szerelő nem tudta kicseréli, mert nem volt cseredarabja.
Érdeklődöm, hogy Önök tudnak-e segiteni a probléma elhárításában.
Üdv: Czeba Norbert
5665
Válasz:
Tisztelt Uram!
Nálunk vannak ilyen kis szalagkábelek, ha be tudna fáradni hozzánk, lehet tudunk válogatni. Viszont nem garantált az sem, hogy magával a kábellel van a gond, lehet a vezérléssel történt valami.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Sziasztok!Sok oldalon kerestem a megoldást a következő hibajelenségre. Hp pavilion dv9000em van. Nah most vista van fennt működik a gép nincs is baja, de ha felteszem az nvidia drivert az ujrainditást követően nem tölt be hanem kékhalálla újraindul.(legyen az bármelyik driver ami létezik). Win7 alatt ugyanez a gond.
Win Xp-t felse engedi tenni, bebootol elkezdi gyűjteni az infót de mikor kikéne választani, hogy melyik particióra települjön ott kiírja ezt, hogy ellenőrizzem, hogy van-e bekapcsolt emrevlemeza gépben, majd próbáljam újra. Segítsetek pls!
5664
Válasz:
Szia!
Lehetséges, hogy magával a vinyóval van probléma, de akár a BIOS-ba is elállítódott valami. Sajnos innen a távolból nem tudunk többet mondani. Ha lehetőséged van rá, hozd be hozzánk gépedet. Mi DÍJMENTESEN megtekintjük, 72 órán belül mondunk rá egy árajánlatot, amit elfogadsz, vagy sem.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Hp Compaq nx éria. Akku kezdett öregedni, elhasználódni, rendeltem uj aksit. KIcserélem, de semmit nem tölt a noti, 0% ot ír , és a töltés ikon sem jelzi a töltést,csak hogy hálózaton van. Mit tegyek vajon?
5663
Válasz:
Tisztelt Uram!
Lehetséges, hogy a kábel dugójával, vagy pedig a laptop tápcsatlakozójával van probléma. Milyen operációs rendszer van a gépen? Win7 -nél sajnos hiba, hogy hibásan jelzi a töltést a rendszer. Mivel a gépet nem láttuk, így egyelőre nem tudunk többet segíteni az ügy érdekében.
Ha gondolja, hozza be hozzánk laptopját, INGYENESEN bevizsgáljuk, melyet követően adunk egy árajánlatot!
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
2szeretném meg kérdezni hogyha feltöltöm agépet teljesen kb 20 percet üzemel és utána kikapcsol én csak itthol használom akumulátort kivegyem? és ugy is lehet használni? hol van az akumultor és hogy kell kivenni köszönöm szépen
5662
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
Amennyiben feltöltés után a gép csak 20 percet üzemel, úgy akkor valószínű az akkumulátorral van probléma. Amennyiben lehetséges, hozza be hozzánk, hogy ezt meg tudjuk erősíteni.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Amúgy a laptopot csak hálózati kábelről is lehet üzemeltetni, az akkumulátort pedig úgy lehet kiszedni, hogy az alján egy, vagy két gomb található, amivel ki lehet szedni, de ez típusonként változik.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdv!
Van egy Asus F5v AP026-os típusú laptopom és érdeklődni szeretnék cserélhető-e benne a videokártya. ATI Mobility Radeon X2300-as videokártya van benne.
Válaszukat előre is köszönöm
5661
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
A laptopok 90%-nál integrált a videó kártya, cserélni sajnos nem lehet. Amennyiben létezik más fajta kártyával alaplap, úgy azt egészben lehet csak cserélni.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Jó napot!
egy olyan problémám van aminek nem tudom az okát hogy nagyon lassu az internetem a jel erössége kiváló tehát gondolom nem azzal van a probléma.
5659
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
A jel erőssége nem egyenesen arányosan összefüggő az internet sebességével. Lassú netnek is lehet erős jele, főleg ha wi-fi router közelében tartózkodik. Természetesen a gép típusa, konfigurációja is befolyásolja a dolgot.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Üdv. Van egy Asus F3Tc AP074-es gépem. Már 4 éve üzemel tökéletesen, de a minap csak úgy ment magában és elfehéredett a kijelző, és megjelentek törtfehér függőleges csíkok rajta !
Újraindítás után fehér kép és vizszintes törtfehér csík jelent meg a képernyő közepén!
Eközben mindene működik...tehát feláll az oprendszer..stb.
Mi lehet a gond?
Előre is köszönöm!
5658
Válasz:
Tisztelt Uram!
Lehetséges, hogy alaplapi a probléma. Ez házilag nem orvosolható - már ha tényleg az a baja - csak szakemberrel egy speciális eszközzel. Ha be tudja hozni hozzánk a laptopját, akkor DÍJMENTESEN bevizsgáljuk, melyet követően adunk egy árajánlatot.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
Kikapcsolt,de hálózati feszültség alatt lévő laptopból számomra ismeretlen folyadék folyt ki.A gépet ettől fogva nem tudom használni.A készülék mindössze 2 hónapos.Mitől fordulhatott ez elő?
5657
Válasz:
Tisztelt Uram!
Tudnunk kéne a laptop típusát, mert így nekünk sincs sok ötletünk hirtelenjébe. Esetleg vízhűtéses laptopról lehet szó és magával a hűtő rendszerrel történt valami. Ha be tudná hozni hozzánk a gépét, INGYENESEN bevizsgálnánk és több információ állna rendelkezésünkre utána.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
ASUS k50c nem működik a touchpad Fn F7- FnF9 egyikkel sem
5656
Válasz:
Tisztelt Hölgyem!
Lehetséges, hogy maga az eszköz hibásodott meg, de lehet csak a kábel jött ki a helyéről. Amennyiben módja van rá, hozza be hozzánk gépét, hogy INGYENESEN bevizsgálhassuk.
Nyitva tartásunk:
- hétfő, szerda, péntek 16-20 óra
- kedd, csütörtök 10-18 óra
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
üdv!
mi a hibajelensége annak,ha a biost frissíteni kell, és mi annak, ha újra kell írni a biost?
5655
Válasz:
Tisztelt Uram!
A BIOS újra írása, vagy frissítése más hibajelenséggel köthető össze, vagy alkatrészcserével, és az újat nem érzékeli. Mivel eléggé összetett problémáról van szó, így azt javasolnám, hogy vagy hozza be hozzánk a gépét nyitva tartási időben, vagy az info@notik.hu e-mail címre küldje el részletesen a géppel kapcsolatos problémát.
Üdvözlettel: Notik.hu csapat
Kérdés:
üdv
Azt írja a gép, ha f2re és a helpre kattintok,hogy a biost konfigurálni kell, mert inkorrekt.
ennek a beállítása mennyibe kerül?
5654
Válasz:Tisztelt Uram!
Árakkal kapcsolatban ezen az oldalon tájékozódhat:
http://www.notik.hu/Üdvözlettel: Notik.hu csapat
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80
81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140
141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160
161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180
181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200
201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219